سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]

+O

چه جوری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی و آزار دهنده جلوگیری کنیم؟

امروزه سایت های زیادی هستند که بدون در نظر گرفتن خواست بازدید کنندگان و تنها در جهت بالا بردن سود تبلیغاتی خود و کسب درآمد به هر دری میزنن و باعث مزاحمت های زیادی برای بازدید کنندگان سایت خود می شوند اکثر این تبلیغات به طوریست که بدون این که ما بخواهیم به صورت پاپ آپ pop-ups (باز شدن پنجره ای جدید در صفحه ای دیگر) همراه سایت مورد نظر باز می شوند.شاید نمونه تبلیغ زیر و شبیه این چیز ها که شما برنده هدیه و یا تخفیفی شده اید دیده اید.

پاپ آپ , آموزش بستن popup در فایرفاکس

این موضوع در مواقع زیادی برای ما آزار دهنده خواهد بود حتی باز شدن چنین پنجره های به تکرار باعث اشغال باند اینترنت و ترافیک ما خواهند شد. بیا تو کامپیوتر افزونه ای را معرفی میکند که باعث بستن این پنجره های مزاحم برای همیشه می شود

 

روش عملکرد این افزونه که بر روی فایرفاکس نصب میگردد به این صورت است که قبل از باز کردن هر نوع سایت و یا لینکی با چک کردن لینک مانع باز شدن پنجره ای دیگر می شود.این افزونه قابلیت این را نیز دارد که بتوانید فقط سایت های خاصی را شامل بررسی این افزونه قرار دهید.

جهت نصب افزوده اینجا کلیک کنید

اجازه دهید که افزونه بر روی مرورگر شما نصب گردد

چه جوری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی و آزار دهنده جلوگیری کنم؟؟؟؟

 حال مسیر زیر را دنبال کنید از منوی فایرفاکس خود گزینه Add-ons سپس در تب Extensions افزونه مورد نظر را فعال کنید در تصویر زیر هنوز فعال نشده است وقتی روی Enable کلیک نمایید فعال خواهد شد به همین ترتیب میتوانید افزونه را در صورتی که تمایل نداشتی غیر فعال کنید تا مثل گذشته عمل نماید.بعد از فعال نمودن افزونه بر روی Option کلیک کنید تا در این بخش بتوانید تنظیمات افزونه را در دست بگیرید.

بیا تو کامپیوتر دات کام

 

حال در پنجره option میتوانید با انتخاب Block all pop-ups

بیا تو کامپیوتر دات کام

تمام سایت هایی که پنجره ای غیر از درخواست شما باز می کنند را ببندد و اجازه اجرای آنها را به سایت مورد نظر ندهید. همینطور میتوانید میتوانید با Add site rule... استثناء هایی برای سایت هایی که در این لیست اضافه میکنید قائل شوید تا آنها از این قاعده مستثناء باشند.

 مزیت این افزونه گزارش داشتن پاپ آپ صفحه مورد نظر است.




هدایت آرامش ::: پنج شنبه 93/8/1::: ساعت 7:32 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 36


بازدید دیروز: 8


کل بازدید :606541
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<