سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن گویید تا شناخته شوید که آدمى زیر زبانش نهان است . [نهج البلاغه]

+O

خنده بازار 

 

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!

هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک !

.

.

یارو مغازه ساندویچی باز کرده با دوتا کارگر

بعد کارت ویزیت چاپ کرده :

” ساندویچ فلان با مدیریت اصغر غلامی”

مدیرعامل اپل این قدر احساس مدیریت نداره !

.

.

به بعضیا باید گفت :

عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم ، زغالتو بنداز اونور !

.

.

فقط یه ایرانیه که میشینه یه دل سیر غیبت میکنه

و برای عالم و آدم حرف در میاره و آخرشم میگه :

اص? به ما چه!ما به کسی کاری نداریم!

هر کی واسه خودش زندگی میکنه !

.

.

 alt

 

پسرخاله من خودشو کشته در حال ترکه ترک سیگاره

از صبح تا شب سیگار نمی کشه

شب به خاطر اراده خفنش به خودش 2 نخ سیگار جایزه می ده

.

.

من اگه دختر بودم به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین 2afm نمیشدم!

لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی … آبرو برات نمیذارن :|

.

.

میخوای فیلم ببینی ، همش آشغاله

میخوای هاردو خالی کنی ، همش توپه !

.

.

از نشونه های یه عطس? دلچسب اینه که:

پشتش دو سه تا “زهرمار” از قسمت های مختلف خونه بشنوی ..!

.

.

دقت کردین !؟

هرچی کنترلِ تلویزیون از دسترس دورتره

برنام? در حالِ پخش عذاب آورتره !

.

.

امروز رفتم بازار لپ تاب بگیرم

.

.

هیچی دیگه پولم نرسید

تی تاب گرفتم :|

.

.

امروز رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوست دختراشون اومدن ولی خودم تنها هستم

هیچی دیگه گوشیم رو برداشتم و کنار گوشم گرفتم و با صدای بلند گفتم

هی بدبخت بیا که خواهرت با یه پسره تو کافی شاپ نشسته !

جاتون خالی همه دخترا فرار کردن ! :))

.

.

 

رایج ترین دلیل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون :

.

.

شب دوباره باید بیام بخوابم دیگه :))

.

.

پسرا به هم فوش میدن و واقعا منظوری ندارن

دخترا قربون صدقه هم میرن و اونا هم واقعا منظوری ندارن!

.

.

هر چ? داشتم فروختم

ش?ش ماه دارم چا? گلستان م?خرم که تو?وتا برنده بشم

تازه فهم?دم تو?وتا جا?ز? چا? محسنه !

کمرم شکست !

.

.

یه دختره هس تو دوران کودکی هم محله ایمون بود!

الان جوری خودشو میگیره انگار کیه…..

یادش رفته بچه بود هر وقت ماکارونی داشتن

می دوید تو کوچه میگفت : ما امشب برنج دراز داریم :|

.

.

تنــها دعوتــی که تــوی زندگیــم شــدم

از طــرف اسپانســر برنامــه ها بــرا دیــدن ادامــه برنامــه بــود و دیگــر هیــــــــچ !

.

.

توی خون? مامان بزرگا سیر شدن معنایی نداره!

انقد باید بخوری تا موقعِ رفتن برسه

.

.

هر وقت رابطمون با آمریکا خوب شد

می خوام یه دیزی فروشی بزنم اسمشو بذارم واشینگتن دی زی !

.

.

محتویات بیست دقیقه آهنگ سنتی:

ده دقیقه اهنگ خالی

پنج دقیقه صدای بلبل و قناری

چهاردقیقه سر تکون دادن

یه دقیقه هم هاهاهاها هی هی

بعد میگن چرا اصالتمونو حفظ نمیکنیم !

.

.

هر چقدرم دلیل منطقی واسه خریدنِ یه چیز داشته باشی

همیشه یکی پیدا میشه که بگه :

کردن تو پاچت

.

.

صُب داشتم میرفتم جایی؛ رادیوی تاکسی روشن بود!

تو رادیو پرسید که :

شما برای حفظ امنیت توی فضای مجازی چیکار می‌کنید؟

یه پسره زنگ زد گفت :

من توی فضای مجازی سعی می‌کنم اصلا به اینترنت وصل نشم!

خوش بحالشون دیگه ! یه سریا که عقل ندارن ، راحت زندگی میکنن !

.

.

تو خونه ما همه اتفاق نظر دارن من مسلمون نیستم

با این حال هر وقت مادرم میگه یه مسلمون بره نون بخره همه با انگشت منو نشون میدن !

.

.

آرزو به دلمون موند یکی صب جمعه با این جمله بیدارمون کنه :

عزیزم پاشو شیر موزتو بخور، توش گردو ریختم !

.

.

از چیزایی که علم فیزیک هنوز نتونسته اثبات کنه اینه که :

بدن انسان چه جوری 2تا استکان چایی می گیره

از اون ور 2 لیتر تحویل میده !

.

.

تصمیمات کوتاه‌مدتی که قبل از خوردن شام گرفته میشه

حتی یک درصد هم ضمانت نداره که بعد از خوردنِ شام

اجـــــــــــــــــرا بشه ..!

.

.

یه بارم یه دختره ازم پرسید: فلان ساختمون کجاس؟

با دست نشون دادم و گفتم: اونه ، اونور خیابون

گفت : ینی الان باید برم اونور خیابون !؟!؟

فک کنم منتظر بود من هماهنگ کنم ساختمون بیاد اینور !

.

.

” یه گدایی هم هست جاش تو فلکه دوم صادقیه اس !

الـان 4 سالـه که هــر روز صبح دارم میبینمش

داسـتانشم اینـه که

کـرایه نـداره بره تا کـرج !

امروز رفتم بهش گفتم اگه تو این 4 سال پیـاده هم رفته بودی الـان نزدیکای مونیخ بودی !




هدایت آرامش ::: دوشنبه 92/11/7::: ساعت 7:28 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 41


بازدید دیروز: 38


کل بازدید :607289
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<